Yleiset ehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 20.8.2019 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Kahiwa Coffee Roasters Oy , Y-tunnus 2820442-7. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kahiwacoffee.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron
  • tilatut tuotteet ja määrän
  • toimituskulut
  • laskun loppusumman.

Lisäksi voit sivuillamme tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksaminen

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassamme voit maksaa laskulla, suomalaisten pankkien verkkopankki-maksuilla, Debit- ja Credit -maksukorteilla ja yleisimmillä kansainvälisillä luottokorteilla.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail-maksupalvelu, Paypal ja Shopify Payments. Maksaessasi siirryt turvalliselle maksulomakkeelle jonka yhteys on salattu ja turvattu.


-------------

Toimitusaika

Postitamme lähetykset arkipäivisin maanantai-perjantai. Tuotteet lähetetään paahtimolta viimeistään kahden arkipäivän kuluttua tilauksesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset postipakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoa lähetyksistä saat Postin tai DHL:n omilta verkkosivuilta.

Vaihto- ja palautusehdot kahville ja muille elintarvikkeille

Verkkokaupasta myydyt kahvituotteet ovat elintarvikkeita eikä niillä ole peruutus-, palautus- tai vaihto-oikeutta (ks. kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §).

Vialliset tuotteet korvataan toimittamalla vastaava tuote tilalle.

 

Vaihto- ja palautusehdot muille tuotteille

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

14 päivän palautus- ja vaihtooikeus, joka lasketaan siitä kun tuote on saapunut noudettavaksi noutopisteeseen, tai kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Palautuksista on oltava yhteydessä suoraan [email protected] osoitteeseen näiden 14 päivän aikana.

Asiakas vastaa tuotepalautuksien ja tuotteiden vaihtoista aiheutuvista postituskuluista.


Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Kahiwa Coffee Roasters Oy
Päijänteenkatu 9
15140 Lahti

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty ja vastaanotettu, rahat palautetaan ostoksen yhteydessä käytetylle maksutavalle.

Paketin noutamatta jättäminen ei tarkoita palauttamista

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Paketti katsotaan noudetuksi, kun se palautuu paahtimolle postin toimesta. Jos aiot jättää paketin noutamatta, niin ilmoitathan siitä etukäteen asiakaspalveluumme. Ilmoittamatta jättämisestä voimme veloittaa 9,90 euron arvosta toimitus- ja käsittelykuluja.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai postitse:

Kahiwa Coffee Roasters Oy
Telakkakatu 4
15140 Lahti


Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kahiwa Coffee Roasters Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Kahiwa Coffee Roasters Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Kestotilaus

Tietyille tuotteille tarjoamme kestotilauspalvelua. Kestotilauspalvelu on asiakkaan valitseman ajanjakson välein toimitettava kahvilähetys.

Ensimmäinen lähetys toimitetaan 3arkipäivän sisällä tilauksesta. Tämän jälkeen tilaus siirtyy valitun tilausrytmiin mukaan.

Kestotilauspalvelun hintaan lisätään toimituskulut asiakkaan valitseman toimitustapaan perustuen. 

Kestotilauspalvelun tilaamalla asiakas sitoutuu toistaiseksi voimassa olevaan sopimukseen. Asiakas voi peruuttaa tilauksen/tilaukset joko Recharge käyttäjätilin kautta tai olemalla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun.

Jos asiakas tilaa useamman kestoitilauspalvelun kerralla, toimitamme kuukauden kahvit tilatulla lukumäärällä. Esimerkiksi. Asiakas tilaa 2 kappaletta kuukausitilauspalvelua yhdessä tilauksessa, toimitamme tällöin kaksi kuukausitilauspakettia kuukausittain yhtenä postipakettina.

Kuukausitilauksen summa veloitetaan asiakkaan antamalta maksukortilta automaattisesti asiakkaan valitseman intervallin mukaisesti. Asiakas pystyy tarkastelemaan seuraavan toimituksen ajankohtaa käyttäjätilin kautta.

Jo tuotantoon siirrettyä tai maksukortilta veloitettua tilausta ei ole mahdollista peruuttaa tai hyvittää takaisin.

Lisätietoja: info (at) kahiwacoffee.fi